søndag 26. mai 2013

Phalaenopsis i blomst

Her nokre av Phalaenopsisane som blømer i glaskarmen og på blomsterrommet mitt akkurat no. Nokre av dei har gleda meg med blomster i månadsvis. 

Felles for alle Phalaenopsisane eg har, er at dei ikkje har noko hybridnamn og er kjøpt på blomsterutsalg som Plantasjen, Mester Grønn og IKEA. Du lurer kanskje på kvifor eg er oppteken av hybridnamn. Grunnen er at når ei plante har eit hybridnamn, så kan du finne ut kva arter som er kryssa med kvarandre. For ein orkideidiot som meg er slikt ganske intressant, merkeleg nok...

Phalaenopsis er ei sørøst Asiatisk orkideslekt med ca 60 artar dei fleste epifyttiske, dvs at dei veks i trer. 
Artane er ikkje i salg i vanlege blomsterforretningar, det er masseproduserte hybridar me får kjøpt. 

Phalaenopsis er den aller enklaste orkideen å stelle, enklare enn dei fleste vanlege potteplanter! Berre hugs på at når den er avblomstra, så kjem den raskare igjen med blomster om du set den lyst (ikkje midt i solsteiken!) og litt kjølegare enn vanleg, til dømes i soveromsglaset. 
Lukke til!












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar