søndag 14. april 2013

Vår i vinterhagen

I vinterhagen min har eg nesten 100 orkideer! Heldigvis er det mindre arbeid med orkideer enn andre husplanter, ellers hadde ikkje det gått. Phalanopsis er den mest kjende orkidearten. Hybridar av denne kan du kjøpe både på matbutikkar og bensinstasjonar, det har blitt ei forbruksvare. Sjølvsagt har eg ein del Phalanopsis, men har mange andre artar som er vel så spennande. Dei blomstrar kanskje berre ein gong i året, men det er vel verd å vente på. Mange skal ha ei kviletida om vinteren med mindre vatning og kjølegare temperatur. Derfor eignar dei seg ofte ikkje så godt i ei vanleg stove. No er kviletida over, og nokre av plantene har komme med flotte blomster. Det er jo det aller kjekkaste :-)

 
Cattleya aurantiaca
Denne veks i fjella i El Salvador og Mexico. Det som er flott med denne Cattleyaen er at den ikkje treng så mykje lys. Perfekt for oss som bur i det høge nord med svake lysforhold. På grunn av den sterke fargen blir den ofte brukt når ein kryssar fram nye hybridar. Mi plante hadde 5 blomsterstenglar i år med over 20 blomster totalt, det er ny rekord.

 

Dendrobium hybrid
Eg hadde heilt gløymt at eg hadde kjøpt denne i fjor på Mester Grønn. Stor var gleda då den kom med mange knoppar nokre veker før påske. Skulle gjerne visst kva kryssing dette er, fin er den i allefall! 
 
 
 
Neofinita x Ascocenda
Og så er det denne vesle juvelen som ikkje er stort meir enn 10 cm høg, men har nokre fantastisk søte, små blomster. Dette er absolutt ein av favorittane mine :-) Neofinita er ein japansk art med stort sett kvite blomster. Eg har ein slik også, og eg kviskrar fine ord til den kvar dag og håpar det hjelper slik at den snart kjem med nydelege duftande blomster....

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar