mandag 7. oktober 2013

Shalom frå Jerusalem - dag 4

Etter eit så hektisk program i går, fann eg ut at det var greit å ta det litt meir med ro i dag. Denne bloggskrivinga tek meir tid enn eg hadde tenkt også ;-)

Planen i dag var å gå eit stykke oppe på muren som går rundt Gamlebyen. Og så hadde eg tenkt meg opp på taket av Gravkyrkja. Der har både koptiske og etiopiske kristne sine kyrkjer. 


Citadellet, like ved Jaffaporten der eg starta turen oppå muren.




Utsikt frå muren.










Det var verkeleg flott å gå slik oppå muren. Fredeleg var det også. Då eg nærma meg Dasmaskusporten, steig det opp liflege krydderdufter frå middagsgrytene rundt omkring. 
Å dukke ned i basarane etter å ha gått oppe i brisen og det sterke sollyset er litt av ein overgang. Der nede i halvmørket sydar det av aktivitet, lukter og folk som prøver å overdøyve kvarandre med rop og høgtalarar. Her er det berre å fylgje straumen og dra inn alle inntrykka.




Sånn halvvegs oppå taket på Gravkyrkja. Her held koptarane og etioparane til.



Dei koptiske munkane var veldig imøtekommande. Dei inviterte meg på middag, men sidan dei gjorde eit såpass stort nummer av at dei måtte lage middagen sjølv i mangel på noko kone, så takka eg høfleg nei :-) Men eg takka ja då dei inviterte meg til å sjå vannsisterna deira. Det var passe sært. Eg måtte nesten krype gjennom ein gang, og der kom eg til ein hall med eit stort basseng. Og midt i bassenget låg ein gul gummibåt! Tok ei stund før eg skjønte at den vart brukt til å plukke opp pengar som gjestane kasta uti bassenget... Måtte også sjekke akustikken. Den var fabelaktig, bør prøvast! 




Denne døra høyrer til oss etioparane.



Måtte passere den etiopiske kyrkja på veg ut, trur kanskje munken hadde forventa å få litt bompengar, men eg hadde blakka meg for småpengar hos koptarane. Stod i døropningen for å ta bilete av krossa som stod oppstlilte. Meinar du ikkje munken slo meg på leggen med staven sin då eg ikkje flytta meg fort nok! Så bompengar er viktige ;-)



På veg heim...








































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar